Тут ви знайдете інформацію про методи та позитивне вирішення ситуацій, коли була необхідність повернення замовлення або скарги.

 

Повернення

Ми стараємося, щоб кожна покупка в нашому магазині відбувалася за найвищим рівнем якості і задоволення. Проте, якщо виникла ситуація повернення, ми також завжди йдемо на зустріч, щоб клієнт завжди залишався задоволений співпрацею з нами.

Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії).

Повернення замовлення Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*, або отримання продукту із закінченим терміном придатності. У разі виявлення вищенаведених дефектів ми повернемо вам кошти у повному обсязі.

Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:

  • невідповідність виду товару, замовленому на сайті;
  • пошкодження внутрішньої упаковки товару;
  • присутність посторонніх компонентів, не вказаних в складі продукту.

Заявка на повернення товару приймається не пізніше 14 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.

 

Контакти: +380 95 55 55 888