Тут ви знайдете інформацію про методи та позитивне вирішення ситуацій, коли була необхідність повернення замовлення або скарги.
Повернення
Ми стараємося, щоб кожна покупка в нашому магазині відбувалася за найвищим рівнем якості і задоволення. Проте, якщо виникла ситуація повернення, ми також завжди йдемо на зустріч, щоб клієнт завжди залишався задоволений співпрацею з нами.
Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії).
Повернення замовлення Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*, або отримання продукту із закінченим терміном придатності. У разі виявлення вищенаведених дефектів ми повернемо вам кошти у повному обсязі.
Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:
- невідповідність виду товару, замовленому на сайті;
- пошкодження внутрішньої упаковки товару;
- присутність посторонніх компонентів, не вказаних в складі продукту.
Заявка на повернення товару приймається не пізніше 14 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.
Контакти: +380 95 55 55 888